Reklamace a servis
Pokud Vaše zařízení nefunguje dle Vašich představ, doporučujeme následovný postup.
Před zasláním zařízení na opravu doporučujeme provést novou instalaci operačního systému (tovární nastavení) např. přes program iTunes. Často také pomáha počkat na vydání novější verze iOS, která může některé chyby opravit. Pokud však problém přetrvává nebo si nevíte rady, rádi se o Vaše zařízení postaráme.
K těmto účelům využijte kteroukoliv pobočku zásilkovny. Telefon zabalte tak, aby se při přepravě nepoškodil. Popište závadu a uveďte Vaše kontaktní údaje. V případě reklamace prosíme přiložte do balíčku fakturu, pro rychlejší spárování s objednávkou. Následně balíček zaneste do zásilkovny. Obsluze nahlašte kód pro odeslání 91968858. Na balík nic nepište. Štítek si vytiskne pracovník na pobočce.
Tato služba je zcela zdarma. Při podání zásilky tedy nebudete nic platit. Vaše zařízení se k nám dostane zpravidla do 2 pracovních dnů. Následně Vás budeme kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu.